Brussel - 01/07/23 - Semetis benoemt Margaux Marien, Charlie Deschamps en Frédéric Palella in het Executive Leadership Team | Persberichten

Brussel - 1 juli 2023 - Semetis versterkt Executive Leadership Team met de benoeming van Margaux Marien, Charlie Deschamps en Frédéric Palella

Semetis Leadership Team Charlie Fred Dhan Margaux

Semetis, een leidend digital-first agentschap met een sterke zakelijke focus, kondigt met trots de benoeming aan van Margaux Marien, Charlie Deschamps en Frédéric Palella in het executive leadership team, met ingang van 1 juli 2023. Met een toewijding aan het ontwikkelen van talent en het stimuleren van carrièregroei vanaf het begin, verwelkomt Semetis met trots Margaux, Charlie en Frédéric als uitstekende voorbeelden van de inspanningen van het agentschap om haar eigen talent te koesteren.

Margaux, Charlie en Frédéric: Groei versnellen

Margaux Marien zal de rol van Business and Client Director op zich nemen, verantwoordelijk voor het beheer van de bedrijfsactiviteiten van Semetis en het uitbouwen van sterke klantenrelaties. Met een indrukwekkende track record van het opleveren van award-winning werk, is Margaux essentieel geweest in het aandrijven van succes voor grote klantenaccounts bij Semetis. Haar expertise en toewijding aan klanttevredenheid zullen van onschatbare waarde zijn om de aanhoudende groei van het bedrijf te garanderen.

Charlie Deschamps treedt toe als Business and Operations Director en zal toezicht houden op de dagelijkse activiteiten van het bedrijf. Charlie heeft zijn uitzonderlijke vaardigheden op het gebied van operationele excellence al laten zien door de rekruteringsstrategieën aanzienlijk te verbeteren en door projecten te implementeren die gericht zijn op het verbeteren van het personeelsbestand. Bovendien heeft zijn focus op servicekwaliteit, zoals zijn standaardisatie van het morning coffee-proces om campagne-anomalieën en opportuniteiten te identificeren, sterk bijgedragen tot het succes van Semetis.

Frédéric Palella, de nieuwe Innovation and Service Development Director, zal het voortouw nemen in het streven naar innovatie en de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten die voldoen aan de behoeften van de klant. Frédéric is een drijvende kracht achter de geavanceerde data- en technologieprojecten van Semetis als hoofd van de Atlas-afdeling. Zijn samenwerking met developers en data scientists heeft opmerkelijke resultaten opgeleverd en heeft Google Cloud EMEA erkend als pilot case. Frédéric's innovatieve mindset en zijn belangrijke rol in de ontwikkeling van de veelgeprezen GVRN tool hebben Semetis gepositioneerd als een concurrerende speler in de martech industrie.
Margaux, Charlie en Frédéric zullen samenwerken met Dhan Claes, de Managing Director van Semetis, om de groei van het bedrijf te versnellen en de marktpositie verder te versterken.

Semetis: Erkend als 's werelds toonaangevende Digital Agency of Effectiveness

In het afgelopen jaar heeft het bedrijf aanzienlijke vooruitgang geboekt in het vinden, ontwikkelen en stimuleren van toptalent, wat resulteerde in een uitzonderlijk team van toegewijde professionals die bekend staan als "Semetissians". Het agentschap heeft een omgeving gecreëerd waar het geluk van de werknemers en innovatie gedijen, wat resulteert in opmerkelijke prestaties. Semetis heeft met name de AMMA en IAB Mixx Award podia gedomineerd, terwijl het ook de onderscheiding heeft verdiend van 's werelds meest bekroonde digitale bureau voor effectiviteit door WARC, een betrouwbare bron voor marketingstrategie.

Semetis: Het creëren van een beter bedrijf en een betere sector

Terwijl Semetis blijft groeien en evolueren onder nieuw leiderschap en aandeelhouderschap, blijft de focus op talent onwrikbaar. Het agentschap is vastbesloten om een beter bedrijf en een betere industrie te creëren door een omgeving aan te moedigen waarin mensen kunnen bloeien, innoveren en een positieve impact kunnen hebben.