BRUSSEL - 09/06/2023 - Semetis opnieuw beloond door industrie-experts tijdens de AMMA Awards | Persberichten

DSC6678

Het was weer een geweldige editie vol erkenning voor de Semetissans tijdens de ceremonie van dit jaar. Het bureau werd beloond met 1 gouden en 2 zilveren awards. Daarnaast is de bronzen award voor Carglass als "Advertising Brand of the Year" ook een succes voor deze langdurige samenwerking.

Dit jaar bracht Semetis thuis:

Het is duidelijk dat dit succes niet mogelijk was zonder de steun en het vertrouwen van de partners van Semetis.

"We hebben dit niet alleen gewonnen. Onze klanten durven risico's te nemen en daar zijn we erg dankbaar voor. Dit laat ons toe om als agentschap oplossingen te blijven onderzoeken om innovatie en efficiëntie te stimuleren. We willen Decathlon, KitchenAid, Carglass en al onze andere partners bedanken voor hun bereidheid om samen risico's te nemen," zegt Dhan Claes, Managing Director bij Semetis.